Wednesday, September 24, 2008

Seks itu sedekah.... : Fairul Azrim


POH 23 Sept. – Seorang ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang pernah ditahan Badan Pencegah Rasuah (BPR) bersama Exco Kerajaan Negeri Perak berhubung satu kes rasuah baru-baru ini mengaku membuat hubungan seks dengan seorang wanita China.

Fairul Azrim mengaku melakukan seks dengan wanita itu tetapi mendakwa dia tidak pernah meminta rasuah atau habuan seks.

Aku x berapa heran dia nak mengaku atau tak.. Tapi ader benda yang buat aku sangat terasa...

(dari Utusan Malaysia)

Ditanya sama ada dia turut melakukan hubungan seks, Zul berkata: “Tidak mengaku tidak boleh, dia (BPR) ada gambar.''

“Kita tak minta, tak cari, Mohamad Imran yang hantar. Serupa juga kalau orang bagi sedekah, awak tak terima ke sedekah itu?’’ ujarnya.

Ha... ini yang aku pelik... Apa maksud sedekah dalam ayat dia td..?

Sedekah tu bagi aku satu perbuatan yang mulia... Ustaz aku dulu cakap.. Kalau kita nak sedekah guna tangan kanan, jangan sampai tangan kiri tau.. dalam erti kata lain.. bersedekah tu kena ihkhlas... jangan menunjuk-nunjuk.. itu aku paham..

kalau ader orang bagi kita kuih... kita anggap benda tu sedekah...

tapi.. kalau orang bagi kita orang(awex) tuk ML dengan dia... SEDEKAH KER NAMANYER..?

1 comment:

Anonymous said...

Betul.

Ianya sejenis sedekah.

Itu la alim ulamak namakan

" sedekah kepala hotak engkau berjambul ".

He he he


p/s :

Kalau ahli PAS ngaku camtu, belum sempat media massa balun, orang PAS dah balun dulu.

Tapi hingga kini, belum ada komen apa2 dari kepimpinan tertinggi PKR ...